“Комплекс Адама” і “дихотомія андрогіна”: два образи жінки в літературній традиції
У статті стверджується існування в літературній традиції двох основних підходів до змалювання жінки у стосунку до чоловіка. Перший підхід, в основі якого лежать християнські канони, авторка умовно називає “комплексом Адама”, натомість другий підхід – міфологічно-язичницький, що бере початок від п...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2010
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142454 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | “Комплекс Адама” і “дихотомія андрогіна”: два образи жінки в літературній традиції / Е. Циховська // Слово і Час. — 2010. — № 8. — С. 109-114. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті стверджується існування в літературній традиції двох основних підходів до змалювання
жінки у стосунку до чоловіка. Перший підхід, в основі якого лежать християнські канони, авторка умовно
називає “комплексом Адама”, натомість другий підхід – міфологічно-язичницький, що бере початок від
платонівського діалогу “Бенкет”, означується як “дихотомія андрогіна”. |
---|