Соцреалізм як канонічне мистецтво
У статті відстежено історіографію форм канонічності, проаналізовано типологію канонічних мистецтв. Стверджується, що соцреалізм як канонічне мистецтво абсорбував усі канонізаційні практики, вироблені в історії світового мистецтва й теоретичної думки. Соцреалістичний канон побутує як літературна пр...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2010
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142524 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Соцреалізм як канонічне мистецтво / В. Хархун // Слово і Час. — 2010. — № 9. — С. 3-14. — Бібліогр.: 18 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті відстежено історіографію форм канонічності, проаналізовано типологію канонічних мистецтв.
Стверджується, що соцреалізм як канонічне мистецтво абсорбував усі канонізаційні практики, вироблені в
історії світового мистецтва й теоретичної думки. Соцреалістичний канон побутує як літературна практика,
у котрій сформовані певні стильові норми й заборони; як літературна теорія, покликана виробляти та
обґрунтовувати доктрини; як історіографічна модель літературного процесу. У статті констатовано, що
соцреалізму властива автоканонізаційність як спосіб структурування канону в колонізаційних умовах,
коли російська література постулюється каноном для інших національних літератур. |
---|