2025-02-23T15:42:52-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-142763%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:42:52-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-142763%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T15:42:52-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T15:42:52-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п’ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три прич...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут технічних проблем магнетизму НАН України
2006
|
Series: | Електротехніка і електромеханіка |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142763 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п’ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три причепні вагони в середині". Показано, що к.к.д. запропонованої тягової асинхронної електропередачі навіть при використанні вузлів захисту від струмів короткого замикання тягових двигунів при відмовах в інверторі напруги буде не нижче за 0,92 при частоті широтно імпульсної модуляції інвертора 3 кГц. |
---|