Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності

Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п’ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три прич...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Хворост, М.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут технічних проблем магнетизму НАН України 2006
Назва видання:Електротехніка і електромеханіка
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142763
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності / М.В. Хворост // Електротехніка і електромеханіка. — 2006. — № 5. — С. 71-76. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-142763
record_format dspace
spelling irk-123456789-1427632018-10-16T01:23:18Z Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності Хворост, М.В. Електричний транспорт Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п’ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три причепні вагони в середині". Показано, що к.к.д. запропонованої тягової асинхронної електропередачі навіть при використанні вузлів захисту від струмів короткого замикання тягових двигунів при відмовах в інверторі напруги буде не нижче за 0,92 при частоті широтно імпульсної модуляції інвертора 3 кГц. Предложена структура тяговой асинхронной электропередачи метро вагона мощностью 1000 кВт позволяющая при напряжении питания 1500 В реализовать смешанную систему тяги пятивагонных метро поездов по схеме "два головных обмоторенных вагона с кабинами управления в голове и хвосте поезда и три прицепных вагона в середине". Показано, что к.п.д. предложенной тяговой асинхронной электропередачи даже при использовании узлов защиты от токов короткого замыкания тяговых двигателей при отказах в инвертировании напряжения будет не ниже 0,92 при частоте широтно-импульсной модуляции инвертирования 3 кГц. The paper presents a propulsion asynchronous transmission structure for a 1000 kW underground carriage that allows implementing a combined propulsion system for five-carriage underground trains for feeding voltage of 1500 V with the following scheme: two head motorized carriages with driving compartments at the head and at the tail of the train with three other carriages between. It is shown that efficiency of the propulsion asynchronous transmission scheme introduced exceeds 0.92 at inversion pulse- width modulation frequency of 3 kHz even with utilization of current limiting units under voltage inversion failure. 2006 Article Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності / М.В. Хворост // Електротехніка і електромеханіка. — 2006. — № 5. — С. 71-76. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. 2074-272X http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142763 629. 423. 3: 621. 314 uk Електротехніка і електромеханіка Інститут технічних проблем магнетизму НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Електричний транспорт
Електричний транспорт
spellingShingle Електричний транспорт
Електричний транспорт
Хворост, М.В.
Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
Електротехніка і електромеханіка
description Запропонована структура тягової асинхронної електропередачі метровагона потужністю 1000 кВт дозволяюча при напрузі живлення 1500 В реалізувати концентровану систему тяги п’ятивагонних метропоїздів по схемі "два головні обмоторені вагони з кабінами управління в голові і хвості поїзда та три причепні вагони в середині". Показано, що к.к.д. запропонованої тягової асинхронної електропередачі навіть при використанні вузлів захисту від струмів короткого замикання тягових двигунів при відмовах в інверторі напруги буде не нижче за 0,92 при частоті широтно імпульсної модуляції інвертора 3 кГц.
format Article
author Хворост, М.В.
author_facet Хворост, М.В.
author_sort Хворост, М.В.
title Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
title_short Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
title_full Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
title_fullStr Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
title_full_unstemmed Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
title_sort тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності
publisher Інститут технічних проблем магнетизму НАН України
publishDate 2006
topic_facet Електричний транспорт
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142763
citation_txt Тягова асинхронна електропередача метровагона підвищеної ефективності / М.В. Хворост // Електротехніка і електромеханіка. — 2006. — № 5. — С. 71-76. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.
series Електротехніка і електромеханіка
work_keys_str_mv AT hvorostmv tâgovaasinhronnaelektroperedačametrovagonapídviŝenoíefektivností
first_indexed 2023-10-18T21:27:49Z
last_indexed 2023-10-18T21:27:49Z
_version_ 1796152876971589632