Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць
Проаналізовано еволюційний розвиток систем електропостачання залізниць і комп’ютерних мереж та технологій керування ними. Показано, що основою оптимізації електроспоживання є напрямок, пов’язаний з інтелектуалізацією процедур електропостачання. Побудовано граф, топологія якого адекватно відображає т...
Збережено в:
Видавець: | Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
---|---|
Дата: | 2017 |
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2017
|
Назва видання: | Кибернетика и системный анализ |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144694 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць / О.І. Стасюк, Л.Л. Гончарова // Кибернетика и системный анализ. — 2017. — Т. 53, № 1. — С. 184-192. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-144694 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1446942019-01-02T01:23:10Z Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць Стасюк, О.І. Гончарова, Л.Л. Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу Проаналізовано еволюційний розвиток систем електропостачання залізниць і комп’ютерних мереж та технологій керування ними. Показано, що основою оптимізації електроспоживання є напрямок, пов’язаний з інтелектуалізацією процедур електропостачання. Побудовано граф, топологія якого адекватно відображає типову архітектуру комп’ютерної мережі керування на рівні дистанції електропостачання залізниць, для дослідження взаємоінтеграції електромережевої інфраструктури та комп’ютерної архітектури всережимного керування. Запропоновано диференційну математичну модель для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання та методи визначення в аналітичному вигляді значень ймовірностей станів вузлів, пропускної спроможності, кількості відмов заявок як основи інтелектуалізації процедур електропостачання. Проанализировано эволюционное развитие систем электроснабжения железных дорог и компьютерных сетей и технологий управления ими. Показано, что основой оптимизации электропотребления является направление, связанное с интеллектуализацией процедур электроснабжения. Построен граф, топология которого адекватно отражает типовую архитектуру компьютерной сети управления на уровне дистанции электроснабжения железных дорог, для исследования взаимоинтеграции электросетевой инфраструктуры и компьютерной архитектуры всережимного управления. Предложена дифференциальная математическая модель для исследования компьютерной архитектуры всережимной системы управления дистанцией электроснабжения и методы определения в аналитическом виде значений вероятностей состояний узлов, пропускной возможности, числа отказов заявок как основы интеллектуализации процедур электроснабжения. The authors analyze the joint evolutionary development of power supply systems in railways and computer networks and their management technologies. It is shown that the basis of energy consumption optimization is related to intelligent power supply procedures. The authors propose a graph topology that adequately reflects the model architecture for computer network managementat the level of railway power distance, for the mutual integration of grid infrastructure and computer architecture at all-management level of railway supply distance. The differential mathematical model is proposed for the analysis of the computer architecture of a fully integrated management system for power supply distance and methods are specified to determine, in analytical form, the probability values of the nodes, throughput capabilities, the number of failures, as the basis of intellectualization of power supply procedures. 2017 Article Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць / О.І. Стасюк, Л.Л. Гончарова // Кибернетика и системный анализ. — 2017. — Т. 53, № 1. — С. 184-192. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 0023-1274 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144694 681.325.5 uk Кибернетика и системный анализ Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу |
spellingShingle |
Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу Стасюк, О.І. Гончарова, Л.Л. Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць Кибернетика и системный анализ |
description |
Проаналізовано еволюційний розвиток систем електропостачання залізниць і комп’ютерних мереж та технологій керування ними. Показано, що основою оптимізації електроспоживання є напрямок, пов’язаний з інтелектуалізацією процедур електропостачання. Побудовано граф, топологія якого адекватно відображає типову архітектуру комп’ютерної мережі керування на рівні дистанції електропостачання залізниць, для дослідження взаємоінтеграції електромережевої інфраструктури та комп’ютерної архітектури всережимного керування. Запропоновано диференційну математичну модель для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання та методи визначення в аналітичному вигляді значень ймовірностей станів вузлів, пропускної спроможності, кількості відмов заявок як основи інтелектуалізації процедур електропостачання. |
format |
Article |
author |
Стасюк, О.І. Гончарова, Л.Л. |
author_facet |
Стасюк, О.І. Гончарова, Л.Л. |
author_sort |
Стасюк, О.І. |
title |
Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць |
title_short |
Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць |
title_full |
Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць |
title_fullStr |
Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць |
title_full_unstemmed |
Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць |
title_sort |
диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць |
publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
publishDate |
2017 |
topic_facet |
Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144694 |
citation_txt |
Диференційні математичні моделі для дослідження комп’ютерної архітектури всережимної системи керування дистанцією електропостачання залізниць / О.І. Стасюк, Л.Л. Гончарова // Кибернетика и системный анализ. — 2017. — Т. 53, № 1. — С. 184-192. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Кибернетика и системный анализ |
work_keys_str_mv |
AT stasûkoí diferencíjnímatematičnímodelídlâdoslídžennâkompûternoíarhítekturivserežimnoísistemikeruvannâdistancíêûelektropostačannâzalíznicʹ AT gončarovall diferencíjnímatematičnímodelídlâdoslídžennâkompûternoíarhítekturivserežimnoísistemikeruvannâdistancíêûelektropostačannâzalíznicʹ |
first_indexed |
2023-05-20T17:20:13Z |
last_indexed |
2023-05-20T17:20:13Z |
_version_ |
1796153065225584640 |