Математичні моделі і методи аналізу комп’ютерних мереж керування електропостачанням залізниць

Проаналізовано методи інноваційного перетворення систем постачання електроенергії залізницям. Показано, що сучасні інтелектуальні мережі електропостачання являють собою нову якість взаємно інтегрованої архітектури розподіленого комп’ютерного середовища керування електропостачанням і топології тягово...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2018
Автори: Стасюк, О.І., Гончарова, Л.Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2018
Назва видання:Кибернетика и системный анализ
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144843
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Математичні моделі і методи аналізу комп’ютерних мереж керування електропостачанням залізниць / О.І. Стасюк, Л.Л. Гончарова // Кибернетика и системный анализ. — 2018. — Т. 54, № 1. — С. 184–192. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Проаналізовано методи інноваційного перетворення систем постачання електроенергії залізницям. Показано, що сучасні інтелектуальні мережі електропостачання являють собою нову якість взаємно інтегрованої архітектури розподіленого комп’ютерного середовища керування електропостачанням і топології тягової електричної мережі, орієнтованих на накопичення нових знань та оптимізацію енергоресурсів. Для синтезу математичних моделей дослідження інтелектуальних систем побудовано граф розподіленого комп’ютерного середовища, який адекватно відображає топологію електромережі залізниці. Запропоновано диференційну математичну модель розподіленого комп’ютерного середовища інтелектуалізації процедур всережимного керування електропостачанням та методи обчислення значень ймовірностей стану вузлів, пропускної спроможності, кількості зайнятих каналів, кількості відмов заявок на обслуговування.