Психофізіологічні засади монтажу як засобу художнього впливу в літературі й кіно
Обґрунтовано психофізіологічні засади монтажу як виражального засобу в літературі і кіномистецтві. Їх функціональність продемонстрована на прикладі аналізу поезії Тараса Шевченка “І досі сниться: під горою…”...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Мазурак, А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2012
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145003 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Психофізіологічні засади монтажу як засобу художнього впливу в літературі й кіно / А. Мазурак // Слово і Час. — 2012. — № 6. — С. 9-18. — Бібліогр.: 17 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Топос кіно в літературі США (ідеологічний аспект)
за авторством: Денисова, Т.
Опубліковано: (2014) -
Адаптація художнього твору в культурологічній перспективі
за авторством: Бандровська, О.
Опубліковано: (2012) -
“Клопіт згадування” або Історія в літературі
за авторством: Шевчук, З.
Опубліковано: (2005) -
Машина як творець нового “духу часу” (і про зняття одного табу в літературі)
за авторством: Ігнатенко, М.
Опубліковано: (2004) -
Типи художнього мислення в основі моделі історії літератури
за авторством: Поліщук, Я.
Опубліковано: (2006)