“Записки українського самашедшого” Ліни Костенко як імітація документального твору
Перший роман видатної української поетеси Ліни Костенко, написаний у формі стилізації під документ, засвідчує тенденцію, що дедалі яскравіше виявляє себе в новітній літературі, коли інтерес до документальності бачення людей і подій переростає в потребу імітувати документи й факти....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2012
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145064 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | “Записки українського самашедшого” Ліни Костенко як імітація документального твору / О. Галич // Слово і Час. — 2012. — № 7. — С. 105-110. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Перший роман видатної української поетеси Ліни Костенко, написаний у формі стилізації під
документ, засвідчує тенденцію, що дедалі яскравіше виявляє себе в новітній літературі, коли інтерес
до документальності бачення людей і подій переростає в потребу імітувати документи й факти. |
---|