Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)

У статті досліджено специфіку відображення мистецтва кіно в “поезофільмах” М. Семенка “Весна”, “Степ” і у книжці О. Кручених “Говорящее кино”. Виявлено процеси перекодування і взаємодії різних художніх мов, особливості втілення прийомів кіно і створення кінообразів у поетичному творі, простежено...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Дата:2012
Автор: Заярна, І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2012
Назва видання:Слово і Час
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145735
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених) / І. Заярна // Слово і Час. — 2012. — № 12. — С. 21-33. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-145735
record_format dspace
spelling irk-123456789-1457352019-01-29T01:23:06Z Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених) Заярна, І. ХХ століття У статті досліджено специфіку відображення мистецтва кіно в “поезофільмах” М. Семенка “Весна”, “Степ” і у книжці О. Кручених “Говорящее кино”. Виявлено процеси перекодування і взаємодії різних художніх мов, особливості втілення прийомів кіно і створення кінообразів у поетичному творі, простежено елементи метатексту, що репрезентують розвиток тогочасного кіно. Творчі експерименти поетів-футуристів перебувають у силовому полі загальноестетичних устремлінь доби до синтезу мистецтв і виявляються близькими до пошуків їхніх сучасників- кінематографістів. The article studies the specifics of cinematographic art reflection in “poesofilms” “Spring” and “Steppe” by M. Semenko and in the book “Talking Cinema” by A. Kruchenykh. The author traces back the processes of conversion and interaction between different languages of art, the usage of cinematographic devices and images in poetic texts, and singles out some metatextual elements which represent the development of the then cinema. It is stated that the creative experiments of futurist poets demonstrate their proximity to the strivings of the filmmakers of that time and thus should be treated as a part of the epochal claim for arts synthesis. В статье исследована специфика отражения киноискусства в “поэзофильмах” М. Семенко “Весна”, “Степь” и в книге А. Крученых “Говорящее кино”. Выявлены процессы перекодировки и взаимодействия разных художественных языков, особенности воплощения приемов кино и создания кинообразов в поэтическом тексте, прослежены элементы метатекста, представляющие развитие кино того периода. Творческие эксперименты поэтов-футуристов находятся в силовом поле общеэстетических устремлений эпохи к синтезу искусств и приближаются к поискам их современников-кинематографистов. 2012 Article Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених) / І. Заярна // Слово і Час. — 2012. — № 12. — С. 21-33. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. 0236-1477 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145735 821.091: 821.161.1+821.161.2 uk Слово і Час Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic ХХ століття
ХХ століття
spellingShingle ХХ століття
ХХ століття
Заярна, І.
Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)
Слово і Час
description У статті досліджено специфіку відображення мистецтва кіно в “поезофільмах” М. Семенка “Весна”, “Степ” і у книжці О. Кручених “Говорящее кино”. Виявлено процеси перекодування і взаємодії різних художніх мов, особливості втілення прийомів кіно і створення кінообразів у поетичному творі, простежено елементи метатексту, що репрезентують розвиток тогочасного кіно. Творчі експерименти поетів-футуристів перебувають у силовому полі загальноестетичних устремлінь доби до синтезу мистецтв і виявляються близькими до пошуків їхніх сучасників- кінематографістів.
format Article
author Заярна, І.
author_facet Заярна, І.
author_sort Заярна, І.
title Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)
title_short Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)
title_full Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)
title_fullStr Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)
title_full_unstemmed Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених)
title_sort мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (м.семенко, о.кручених)
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2012
topic_facet ХХ століття
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/145735
citation_txt Мистецтво кіно в поетичних експериментах авангарду: інтерсеміотичний аспект (М.Семенко, О.Кручених) / І. Заярна // Слово і Час. — 2012. — № 12. — С. 21-33. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.
series Слово і Час
work_keys_str_mv AT zaârnaí mistectvokínovpoetičniheksperimentahavangarduíntersemíotičnijaspektmsemenkookručenih
first_indexed 2023-05-20T17:22:56Z
last_indexed 2023-05-20T17:22:56Z
_version_ 1796153167815114752