Сутесутністні характеристики навчальних середовищ

Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут програмних систем НАН України
Дата:2010
Автор: Парфірова, Т.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут програмних систем НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний підхід до розробки навчальних середовищ як відкрито-замкнених систем.