Сутесутністні характеристики навчальних середовищ

Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут програмних систем НАН України
Дата:2010
Автор: Парфірова, Т.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут програмних систем НАН України 2010
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-14625
record_format dspace
spelling irk-123456789-146252010-12-28T12:02:43Z Сутесутністні характеристики навчальних середовищ Парфірова, Т.С. Освітні та навчальні аспекти програмування Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний підхід до розробки навчальних середовищ як відкрито-замкнених систем. Representative examples of educational environments are analyzed on the methodological basis of entity platform. It is revealed they do not completely and adequately support needs of real educational process. Basic characteristic features of educational environments are discovered. Integration approach to development of educational environments as open-close systems is proposed. 2010 Article Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625 004.415.2 uk Інститут програмних систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Освітні та навчальні аспекти програмування
Освітні та навчальні аспекти програмування
spellingShingle Освітні та навчальні аспекти програмування
Освітні та навчальні аспекти програмування
Парфірова, Т.С.
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
description Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний підхід до розробки навчальних середовищ як відкрито-замкнених систем.
format Article
author Парфірова, Т.С.
author_facet Парфірова, Т.С.
author_sort Парфірова, Т.С.
title Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
title_short Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
title_full Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
title_fullStr Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
title_full_unstemmed Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
title_sort сутесутністні характеристики навчальних середовищ
publisher Інститут програмних систем НАН України
publishDate 2010
topic_facet Освітні та навчальні аспекти програмування
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625
citation_txt Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT parfírovats sutesutnístníharakteristikinavčalʹnihseredoviŝ
first_indexed 2023-10-18T16:53:34Z
last_indexed 2023-10-18T16:53:34Z
_version_ 1796140148293894144