Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-14625 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-146252010-12-28T12:02:43Z Сутесутністні характеристики навчальних середовищ Парфірова, Т.С. Освітні та навчальні аспекти програмування Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний підхід до розробки навчальних середовищ як відкрито-замкнених систем. Representative examples of educational environments are analyzed on the methodological basis of entity platform. It is revealed they do not completely and adequately support needs of real educational process. Basic characteristic features of educational environments are discovered. Integration approach to development of educational environments as open-close systems is proposed. 2010 Article Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625 004.415.2 uk Інститут програмних систем НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Освітні та навчальні аспекти програмування Освітні та навчальні аспекти програмування |
spellingShingle |
Освітні та навчальні аспекти програмування Освітні та навчальні аспекти програмування Парфірова, Т.С. Сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
description |
Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний підхід до розробки навчальних середовищ як відкрито-замкнених систем. |
format |
Article |
author |
Парфірова, Т.С. |
author_facet |
Парфірова, Т.С. |
author_sort |
Парфірова, Т.С. |
title |
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
title_short |
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
title_full |
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
title_fullStr |
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
title_full_unstemmed |
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
title_sort |
сутесутністні характеристики навчальних середовищ |
publisher |
Інститут програмних систем НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Освітні та навчальні аспекти програмування |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625 |
citation_txt |
Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT parfírovats sutesutnístníharakteristikinavčalʹnihseredoviŝ |
first_indexed |
2023-10-18T16:53:34Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:53:34Z |
_version_ |
1796140148293894144 |