Сутесутністні характеристики навчальних середовищ
Проведено аналіз репрезентативних прикладів навчальних середовищ з використанням методології сутністної платформи. Виявлено, що вони не повністю адекватно підтримують потреби реального навчального процесу. Виділено основні характеристичні властивості навчальних середовищ. Запропоновано інтеграційний...
Збережено в:
Видавець: | Інститут програмних систем НАН України |
---|---|
Дата: | 2010 |
Автор: | Парфірова, Т.С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14625 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Сутесутністні характеристики навчальних середовищ/ Т.С. Парфірова// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 440-443. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Практична реалізація інформаційної технології автоматизованого визначення множини семантичних термінів в контенті навчальних матеріалів
за авторством: Крак, Ю.В., та інші
Опубліковано: (2018) -
Методичне забезпечення проектування адаптивного регулятора засобами LABVIEW
за авторством: Жеребко, В.А., та інші
Опубліковано: (2010) -
Системи збереження даних для ІТ інфраструктури
за авторством: Пунда, С.Ю.
Опубліковано: (2020) -
Програмна підтримка синхронізації мультимедійних матеріалів лекції
за авторством: Глибовець, А.М., та інші
Опубліковано: (2008) -
Использование смарт-карт для защиты информации в процессе дистанционного обучения
за авторством: Спирягин, М.И., та інші
Опубліковано: (2006)