Тенденции развития тяговых двигателей подвижного состава
Рухомий склад, який знаходиться в експлуатації на залізницях України, не оновлювався протягом багатьох років, що призвело до значного технічного зносу електровозного і тепловозного парку країни. Одним з виходів із ситуації, що склалася, є проведення капітального ремонту з продовженням терміну служби...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут технічних проблем магнетизму НАН України
2013
|
Назва видання: | Електротехніка і електромеханіка |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/146716 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Тенденции развития тяговых двигателей подвижного состава / А.В. Устенко, О.В. Пасько // Електротехніка і електромеханіка. — 2013. — № 1. — С. 65–68. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Рухомий склад, який знаходиться в експлуатації на залізницях України, не оновлювався протягом багатьох років, що призвело до значного технічного зносу електровозного і тепловозного парку країни. Одним з виходів із ситуації, що склалася, є проведення капітального ремонту з продовженням терміну служби локомотивів, які зможуть експлуатуватися протягом ще декількох років. При виконанні ремонту або модернізації, а також введення в дію нового рухомого складу, необхідно впроваджувати сучасні тягові електроприводи. |
---|