Вимірювання адаптованості електронного навчального курсу
У роботі визначено, яким чином електронні курси можуть бути задіяні в механізмах адаптації систем електронного навчання, і як кількісно виміряти здатність до адаптації електронного навчального курсу на основі його моделі предметної області. Визначені критерії виправданості проекту або задачі адаптац...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2010
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14704 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вимірювання адаптованості електронного навчального курсу/ В.В. Любченко// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 465-468. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У роботі визначено, яким чином електронні курси можуть бути задіяні в механізмах адаптації систем електронного навчання, і як кількісно виміряти здатність до адаптації електронного навчального курсу на основі його моделі предметної області. Визначені критерії виправданості проекту або задачі адаптації для заданої моделі предметної області навчального курсу. |
---|