Дитяча література: до питання історичної періодизації
Дитяча література розглядається як явище, що перебуває в постійному розвитку. У різні історичні епохи постійно змінюється співвідношення її естетичного, виховного й науково- пізнавального змістів. Тож самé незмінне “тіло” дитячої літератури, узяте за багато століть, постає як доволі компактне, як...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2013
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/147083 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Дитяча література: до питання історичної періодизації / Б. Шалагінов // Слово і час. — 2013. — № 7. — С. 46-53. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Дитяча література розглядається як явище, що перебуває в постійному розвитку. У різні
історичні епохи постійно змінюється співвідношення її естетичного, виховного й науково-
пізнавального змістів. Тож самé незмінне “тіло” дитячої літератури, узяте за багато століть,
постає як доволі компактне, якщо врахувати “тексти-мігранти”, які то потрапляють, то зникають із
дитячого “канону”. У статті досліджується періодизація історії дитячої літератури, її специфічний
зміст і особливості кола дитячого читання. |
---|