2025-02-23T17:15:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-147627%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:15:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-147627%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:15:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T17:15:21-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Дослідження режимів роботи тепловоза ЧМЕ3 на імітаційній моделі
озроблено імітаційну модель тепловоза ЧМЕ3, шо складається з дизеля з регулятором кількості обертів колінчастого валу, тягового генератора постійного струму незалежного збудження та тягового електричного приводу. Проведене тестування роботи імітаційної моделі на профілі ділянки шляху Харків - Мере...
Saved in:
Main Authors: | , , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут технічних проблем магнетизму НАН України
2018
|
Series: | Електротехніка і електромеханіка |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/147627 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | озроблено імітаційну модель тепловоза ЧМЕ3, шо складається з дизеля з регулятором кількості обертів колінчастого валу,
тягового генератора постійного струму незалежного збудження та тягового електричного приводу. Проведене тестування
роботи імітаційної моделі на профілі ділянки шляху Харків - Мерефа, при цьому основними обмеженнями є час руху, який для
даного перегону не повинен перевищувати 45 хв., а також максимальна допустима швидкість, яка для вантажних потягів
складає 80км/год. Отримана тривимірна поверхня, що показує залежність витрат палива локомотива від режиму ведення
потяга машиністом при виконанні однакової роботи, тобто однакового часу руху по перегону |
---|