Маски поета у збірці Максима Рильського "Під осінніми зорями" (1918)

Стаття присвячена поетичній збірці М. Рильського “Під осінніми зорями” (1918 р.). На прикладі поезій збірки розглянуто використання молодим автором різних масок: грішника, декадента, вірного лицаря. Поетичне перевтілення за допомогою масок дозволяє Рильському “приміряти” на себе різні образи. Вик...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Дата:2013
Автор: Скиба, Т.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2013
Назва видання:Слово і Час
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/149412
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маски поета у збірці Максима Рильського "Під осінніми зорями" (1918) / Т. Скиба // Слово і час. — 2013. — № 10. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Стаття присвячена поетичній збірці М. Рильського “Під осінніми зорями” (1918 р.). На прикладі поезій збірки розглянуто використання молодим автором різних масок: грішника, декадента, вірного лицаря. Поетичне перевтілення за допомогою масок дозволяє Рильському “приміряти” на себе різні образи. Використання масок у межах збірки стає своєрідним камертоном, що налаштовує читача на відповідне сприймання, але не на ототожнення Рильського зі створеним образом.