Кінематографічний арсенал "Камінного хреста"
У статті на матеріалі новели “Камінний хрест” українського письменника-модерніста В. Стефаника висвітлено ефективність застосування різноманітного арсеналу кінематографічних прийомів (мізансцена, план, кадр, ракурс, монтаж, кіноефект) для моделювання складного психосвіту українця, формування конц...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2014
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/149875 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Кінематографічний арсенал "Камінного хреста" / Л. Горболіс // Слово і час. — 2014. — № 6. — С. 32-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті на матеріалі новели “Камінний хрест” українського письменника-модерніста
В. Стефаника висвітлено ефективність застосування різноманітного арсеналу кінематографічних
прийомів (мізансцена, план, кадр, ракурс, монтаж, кіноефект) для моделювання складного
психосвіту українця, формування концепції твору, увиразнення рис модерністського прозописьма.
Художня самобутність “Камінного хреста” В. Стефаника осмислюється в інтермедіальному
дискурсі. |
---|