Художньо-документальна проза як метажанр: проблема рецепції та інтерпретації, особливості вияву й функціонування
У статті визначено різновекторні підходи до потрактування метажанру як літературознавчої категорії, з’ясовано стан рецепції та інтерпретації цього явища. Наголошено на тому, що в системі метажанрових конструкцій як позародове й міжжанрове утворення виявляє себе художньо-документальна проза, репре...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2014
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150232 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Художньо-документальна проза як метажанр: проблема рецепції та інтерпретації, особливості вияву й функціонування / О. Рарицький // Слово і час. — 2014. — № 11. — С. 37-48. — Бібліогр.: 23 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті визначено різновекторні підходи до потрактування метажанру як літературознавчої
категорії, з’ясовано стан рецепції та інтерпретації цього явища. Наголошено на тому, що в
системі метажанрових конструкцій як позародове й міжжанрове утворення виявляє себе
художньо-документальна проза, репрезентована в таких різновидах, як епістолярій, щоденник,
мемуари, записні нотатки, автобіографія, некролог. Доводиться, що головна ознака художньо-
документального тексту – жанровий синкретизм, завдяки чому різножанрові й комунікативно
різносферні тексти прочитуються як єдина художня цілісність. |
---|