Художньо-документальна проза як метажанр: проблема рецепції та інтерпретації, особливості вияву й функціонування

У статті визначено різновекторні підходи до потрактування метажанру як літературознавчої категорії, з’ясовано стан рецепції та інтерпретації цього явища. Наголошено на тому, що в системі метажанрових конструкцій як позародове й міжжанрове утворення виявляє себе художньо-документальна проза, репре...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автор: Рарицький, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2014
Назва видання:Слово і Час
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150232
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Художньо-документальна проза як метажанр: проблема рецепції та інтерпретації, особливості вияву й функціонування / О. Рарицький // Слово і час. — 2014. — № 11. — С. 37-48. — Бібліогр.: 23 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті визначено різновекторні підходи до потрактування метажанру як літературознавчої категорії, з’ясовано стан рецепції та інтерпретації цього явища. Наголошено на тому, що в системі метажанрових конструкцій як позародове й міжжанрове утворення виявляє себе художньо-документальна проза, репрезентована в таких різновидах, як епістолярій, щоденник, мемуари, записні нотатки, автобіографія, некролог. Доводиться, що головна ознака художньо- документального тексту – жанровий синкретизм, завдяки чому різножанрові й комунікативно різносферні тексти прочитуються як єдина художня цілісність.