2025-02-23T05:48:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-150559%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:48:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-150559%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:48:12-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T05:48:12-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем

Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Іванов, С.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2018
Series:Вісник економічної науки України
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150559
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і маркетингу взаємин у рамках економічної системи. Показано, що в процесі взаємодії в умовах геоекономічного простору необхідно вимірювати характеристики кожного етапу цього процесу. Розглянуто стан стійкості позиції національної економіки в умовах світової господарської системи при узгодженості трьох стратегічних компонентів: ситуації в Україні, що складається у зовнішній сфері; стану системи національних інтересів і пріоритетів; становища національної та регіональної економік України. Обґрунтовано, що введення в структуру функції економічного простору маркетингової функції диктується необхідністю реплікації економічного простору.