Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем
Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2018
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150559 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем / С.В. Іванов // Вісник економічної науки України. — 2018. — № 2 (35). — С. 79–89. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-150559 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-1505592019-04-10T01:25:34Z Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем Іванов, С.В. Наукові статті Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і маркетингу взаємин у рамках економічної системи. Показано, що в процесі взаємодії в умовах геоекономічного простору необхідно вимірювати характеристики кожного етапу цього процесу. Розглянуто стан стійкості позиції національної економіки в умовах світової господарської системи при узгодженості трьох стратегічних компонентів: ситуації в Україні, що складається у зовнішній сфері; стану системи національних інтересів і пріоритетів; становища національної та регіональної економік України. Обґрунтовано, що введення в структуру функції економічного простору маркетингової функції диктується необхідністю реплікації економічного простору. Осмыслены теоретические аспекты диалектической преемственности в процессе освоения мирового экономического пространства. Обосновано, что переход к новой модели геоэкономического пространства осуществляется на принципах рыночной экономики, что требует переосмысления теоретических положений маркетинга расширенного взаимодействия и маркетинга взаимоотношений в рамках экономической системы. Показано, что в процессе взаимодействия в условиях геоэкономического пространства необходимо измерять характеристики каждого этапа этого процесса. Рассмотрено состояние устойчивости позиции национальной экономики в условиях мировой хозяйственной системы при согласованности трех стратегических компонентов: ситуации в Украине, которая происходит во внешней сфере; состояния системы национальных интересов и приоритетов; положения национальной и региональной экономик Украины. Обосновано, что введение в структуру функции экономического пространства маркетинговой функции диктуется необходимостью репликации экономического пространства. The theoretical aspects of dialectical continuity in the process of development of the world economic space are comprehended. It is substantiated that the transition to a new model of geoeconomic space is carried out on the principles of a market economy, which requires a rethinking of the theoretical positions of marketing of enhanced interaction and marketing of relations within the framework of the economic system. It is shown that in the process of interaction in conditions of geoeconomic space it is necessary to measure the characteristics of each stage of this process. The state of stability of the position of the national economy in the conditions of the world economic system under consideration of the three strategic components is considered: the situation in Ukraine, which is formed in the external sphere; the state of the system of national interests and priorities; the position of the national and regional economies of Ukraine. t is substantiated that the introduction into the structure of the function of the economic space of the marketing function is dictated by the need for replication of the economic space. 2018 Article Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем / С.В. Іванов // Вісник економічної науки України. — 2018. — № 2 (35). — С. 79–89. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. 1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150559 uk Вісник економічної науки України Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Наукові статті Наукові статті |
spellingShingle |
Наукові статті Наукові статті Іванов, С.В. Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем Вісник економічної науки України |
description |
Осмислено теоретичні аспекти діалектичної наступності в процесі освоєння світового економічного простору. Обґрунтовано, що перехід до нової моделі геоекономічного простору здійснюється на принципах ринкової економіки, що потребує переосмислення теоретичних положень маркетингу розширеної взаємодії і маркетингу взаємин у рамках економічної системи. Показано, що в процесі взаємодії в умовах геоекономічного простору необхідно вимірювати характеристики кожного етапу цього процесу. Розглянуто стан стійкості позиції національної економіки в умовах світової господарської системи при узгодженості трьох стратегічних компонентів: ситуації в Україні, що складається у зовнішній сфері; стану системи національних інтересів і пріоритетів; становища національної та регіональної економік України. Обґрунтовано, що введення в структуру функції економічного простору маркетингової функції диктується необхідністю реплікації економічного простору. |
format |
Article |
author |
Іванов, С.В. |
author_facet |
Іванов, С.В. |
author_sort |
Іванов, С.В. |
title |
Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем |
title_short |
Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем |
title_full |
Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем |
title_fullStr |
Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем |
title_full_unstemmed |
Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем |
title_sort |
геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2018 |
topic_facet |
Наукові статті |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150559 |
citation_txt |
Геоекономічний простір: теоретичні аспекти маркетингу розширеної взаємодії у рамках економічних систем / С.В. Іванов // Вісник економічної науки України. — 2018. — № 2 (35). — С. 79–89. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. |
series |
Вісник економічної науки України |
work_keys_str_mv |
AT ívanovsv geoekonomíčnijprostírteoretičníaspektimarketingurozširenoívzaêmodííuramkahekonomíčnihsistem |
first_indexed |
2023-05-20T17:35:19Z |
last_indexed |
2023-05-20T17:35:19Z |
_version_ |
1796153636454137856 |