Проблема циклізації в поетичній творчості Тараса Шевченка
У статті виокремлено три найпоказовіші для поезії Шевченка види художньої циклізації – поетична книга, ліричний цикл, поема-цикл, розглянуто принципи їхньої організації. Простежуються зміни у способі поєднання творів в ансамбль у прижиттєвих виданнях “Кобзаря” (1840 р., 1860 р.); на прикладі ліри...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2015
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151315 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проблема циклізації в поетичній творчості Тараса Шевченка / Н. Чамата // Слово і час. — 2015. — № 5. — С. 10-15. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті виокремлено три найпоказовіші для поезії Шевченка види художньої циклізації –
поетична книга, ліричний цикл, поема-цикл, розглянуто принципи їхньої організації.
Простежуються зміни у способі поєднання творів в ансамбль у прижиттєвих виданнях “Кобзаря”
(1840 р., 1860 р.); на прикладі ліричних циклів “Давидові псалми”, “В казематі”, “Молитва”
продемонстрована оригінальність утілення цього жанру у творчості Шевченка; наведено
аргументи на користь доцільності уточнення жанру поеми “Царі” як поеми-циклу. |
---|