"Камо грядеши?": декілька слів про українську експериментальну поезію
Виходячи поза поширену стильову рамку постмодернізму, крізь призму якого зазвичай розглядають сучасний літературний процес, здійснюємо пошук нових критеріїв, які дадуть змогу виокремити в масиві літератури ХХ – початку ХХІ ст. особливий напрямок, поєднаний певними формотворчими принципами, – “екс...
Збережено в:
Дата: | 2015 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2015
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151317 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | "Камо грядеши?": декілька слів про українську експериментальну поезію / Ю. Починок // Слово і час. — 2015. — № 5. — С. 28-35. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Виходячи поза поширену стильову рамку постмодернізму, крізь призму якого зазвичай
розглядають сучасний літературний процес, здійснюємо пошук нових критеріїв, які дадуть змогу
виокремити в масиві літератури ХХ – початку ХХІ ст. особливий напрямок, поєднаний певними
формотворчими принципами, – “експериментальну поезію”. Наші зацікавлення розширилися від
уваги до творчості окремих авторів до заглиблення в найновіші перформативні й інтерактивні
практики на межі літератури й “нового мистецтва”, якому ще належить знайти відповідні
окреслення. Найзагальніше його можна означити як “експериментальна поезія” – з огляду на
на очуднення мови, вихід за межі власне словесного творення у сферу звуку, форми й руху,
“вилущування” самої суті поетичної дії. |
---|