Розвиток внутрішнього туризму в Україні як об’єкта управління
У статті проаналізовано широкі можливості, переваги розвитку внутрішнього туризму в Україні та його вплив на національну економіку. Україна – країна, що знаходиться в центрі Європи має всі передумови для належного розвитку економіки за рахунок туризму. Культура України багата своєю історичною спадщи...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151658 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток внутрішнього туризму в Україні як об’єкта управління / Т.В. Шелеметьєва // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 1 (36). — С. 164-168. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті проаналізовано широкі можливості, переваги розвитку внутрішнього туризму в Україні та його вплив на національну економіку. Україна – країна, що знаходиться в центрі Європи має всі передумови для належного розвитку економіки за рахунок туризму. Культура України багата своєю історичною спадщиною, а також природними чудесами. Переваги вигідного географічного положення України використовуються протягом тисячі років. Україна знаходиться в Центрально-Східній Європі на перехресті важливих транспортних шляхів між державами і континентами. Вона межує з багатьма країнами і має вихід до Чорного і Азовського морів. Враховуючи надзвичайно високий рівень наявності природних та соціально-економічних ресурсів України, є можливість і перспективи розвитку внутрішнього туризму як складника туристичної діяльності. Сучасна фінансова та політична криза в нашій державі, а також нестабільна ситуація на популярних іноземних курортах змушує вітчизняних туристів відмовлятися від подорожей за кордон та тим самим популяризувати внутрішні туристичні маршрути та напрямки.
Відзначено, які види туризму найбільш популярні в регіонах України за класифікаційною ознакою – за цілями подорожей та потребами туристів. Досліджено регіони України за пріоритетними видами туризму. Пріоритетним видом туризму в Україні виступає культурно-пізнавальний туризм, на другому місті – екологічний (зелений) туризм – його пропонують в 20 областях України, на третьому – лікувально-оздоровчий, релігійний, сільський та подієвий – вони є пріоритетними у 18 областях. Потрібно відзначити, що сьогодні будуються багато планів задля розвитку виноробної галузі, гастрономічного і винного туризму в Україні.
Проаналізовано рівень розвитку внутрішнього туризму в Україні. Кількість внутрішніх туристів, обслуговуваних суб’єктами туристичної діяльності України, починаючи з 2007 року зменшується до 2012 року, у 2017 році складає 477 тис. осіб. Причому кількість туристів, які виїжджають за кордон, навпаки збільшується (в 2017 році – 2290 тис. осіб). Частка внутрішнього туризму у кількості туристів, обслуговуваних суб’єктами туристичної діяльності з 2007 по 2010 рік зменшилась з 75,3 до 28,5%, а в 2017 році становила 17%.
Визначено сучасні проблеми розвитку внутрішнього туризму в Україні. до сучасних проблем розвитку внутрішнього туризму в Україні можна віднести: відсутність інфраструктури; не дотримання міжнародних стандартів надання послуг у сфері туризму; сезонність туризму в Україні; необхідність вдосконалення якості та детінізації; відсутність великих мережевих готелів; погані дороги; відсутність автобусів; проблеми з залізничним транспортом; відсутність залізничного та авіасполученням Закарпаття з іншими регіонами країни; відсутність ефективного державного регулювання туристичної галузі; недостатність надання туристичної інформації; різкі стрибки цін на проживання під час заходів подієвого туризму; запровадження безвізового режиму з країнами ЄС. |
---|