Тип театрального бачення: зближення та віддалення української та польської модерної драми

У статті розглянуто тип театрально го бачення в українській і польській драмі доби модерну на осно ві компаративного аналізу способів реактуалізації канону. Авторка ви ходила з того, що вагомий для польських модерних п’єс канон романтичної драми втілювався в різних варіантах неоромантично го баче...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2015
Автор: Малютіна, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2015
Назва видання:Слово і Час
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/151969
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Тип театрального бачення: зближення та віддалення української та польської модерної драми / Н. Малютіна // Слово і час. — 2015. — № 11. — С. 49-57. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглянуто тип театрально го бачення в українській і польській драмі доби модерну на осно ві компаративного аналізу способів реактуалізації канону. Авторка ви ходила з того, що вагомий для польських модерних п’єс канон романтичної драми втілювався в різних варіантах неоромантично го бачення (у доробку С. Виспянського, К. Ростворовського, К. Тетмаєра та ін.). Натомість призабута традиція шкільної драми давалася взнаки в підтексті таких різних за жанром і стилем українських п’єс доби модерну, як трагедія В. Пачовського “Сон україн ської ночі”, соціально-побутові драми С. Черкасенка та Є. Карпенка, одноактівки Л. Пахаревського та Олександра Олеся.