Розробка навчальних програм з всесвітньої історії для народних шкіл Харкова у 1941 – 1942 рр.
Розглядаються окремі аспекти процесу відродження шкільної історичної освіти в окупованому німцями Харкові. Шляхом опрацювання низки першоджерел, монографій та наукових статей, автори дослідили початкову фазу розробки навчальних програм зі всесвітньої історії для харківських народних шкіл, як мали...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2018
|
Назва видання: | Сiверянський лiтопис |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/152073 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розробка навчальних програм з всесвітньої історії для народних шкіл Харкова у 1941 – 1942 рр. / Н. Салтан, О. Салтан // Сіверянський літопис. — 2018. — № 5. — С. 189-208. — Бібліогр.: 56 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Розглядаються окремі аспекти процесу відродження шкільної історичної освіти
в окупованому німцями Харкові. Шляхом опрацювання низки першоджерел, монографій та наукових статей, автори дослідили початкову фазу розробки навчальних
програм зі всесвітньої історії для харківських народних шкіл, як мали визначати межі
викладання даної навчальної дисципліни у 1942 – 1943 навчальному році. Як свідчить
аналіз, упорядниками навчальних програм та методичних рекомендацій з даного
предмета виступили авторитетні науковці та громадські діячі міста Харкова, що
утворили так звану «дев’ятку» Василя Дубровського. На думку авторів статті, саме «дев’ятці» чернігівця Дубровського, незважаючи на проектно-декларативний характер методичних розробок, вдалося створити нову освітню історично-інформаційну парадигму, що базувалась на принципах: дерадянізації, українізації та європеїзації шкільної історичної науки. |
---|