Маркетингові дослідження тенденцій розвитку ринку реклами в Україні
Збережено в:
Дата: | 2007 |
---|---|
Автори: | Іванчук, Р.М., Іванчук, О.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2007
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/15378 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингові дослідження тенденцій розвитку ринку реклами в Україні / Р.М. Іванчук, О.А. Іванчук // Економічний вісник Донбасу. — 2007. — № 1(7). — С. 112-116. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Стан та напрямки розвитку вищої освіти в Луганській області: економічний аспект
за авторством: Іванчук, О.А.
Опубліковано: (2009) -
Дослідження споживачів ринку чаю в Україні та їх класифікація
за авторством: Суббота, В.І.
Опубліковано: (2007) -
Проблеми розвитку ринку природного газу в Україні на конкурентних засадах
за авторством: Пушак, Г.В., та інші
Опубліковано: (2021) -
Теоретико-прикладні засади дослідження та моделювання енергетичного ринку України: імпортозалежний аспект
за авторством: Завербний, А.С., та інші
Опубліковано: (2023) -
Регіональні особливості розвитку екотуристичної діяльності в Україні: порівняльний аналіз
за авторством: Безугла, Л.С.
Опубліковано: (2020)