Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управлін...
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут програмних систем НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-1554 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-15542008-08-29T12:01:07Z Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях Бабіч, В.І. Діденко, П.П. Освітні та навчальні аспекти програмування Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей. In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered 2006 Article Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554 378:004 uk Інститут програмних систем НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Освітні та навчальні аспекти програмування Освітні та навчальні аспекти програмування |
spellingShingle |
Освітні та навчальні аспекти програмування Освітні та навчальні аспекти програмування Бабіч, В.І. Діденко, П.П. Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
description |
Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу,
проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної
роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей. |
format |
Article |
author |
Бабіч, В.І. Діденко, П.П. |
author_facet |
Бабіч, В.І. Діденко, П.П. |
author_sort |
Бабіч, В.І. |
title |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
title_short |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
title_full |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
title_fullStr |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
title_full_unstemmed |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
title_sort |
концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
publisher |
Інститут програмних систем НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
Освітні та навчальні аспекти програмування |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554 |
citation_txt |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT babíčví koncepcíâtaporívnâlʹnijanalízpídhodívdoviznačennâzdíbnostejsubêktívnavčannâvísnuûčihínformacíjnoosvítânsʹkihtehnologíâh AT dídenkopp koncepcíâtaporívnâlʹnijanalízpídhodívdoviznačennâzdíbnostejsubêktívnavčannâvísnuûčihínformacíjnoosvítânsʹkihtehnologíâh |
first_indexed |
2023-03-24T08:22:17Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:22:17Z |
_version_ |
1796138902946316288 |