Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях

Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управлін...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут програмних систем НАН України
Дата:2006
Автори: Бабіч, В.І., Діденко, П.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут програмних систем НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-1554
record_format dspace
spelling irk-123456789-15542008-08-29T12:01:07Z Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях Бабіч, В.І. Діденко, П.П. Освітні та навчальні аспекти програмування Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей. In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered 2006 Article Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1727-4907 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554 378:004 uk Інститут програмних систем НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Освітні та навчальні аспекти програмування
Освітні та навчальні аспекти програмування
spellingShingle Освітні та навчальні аспекти програмування
Освітні та навчальні аспекти програмування
Бабіч, В.І.
Діденко, П.П.
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
description Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей.
format Article
author Бабіч, В.І.
Діденко, П.П.
author_facet Бабіч, В.І.
Діденко, П.П.
author_sort Бабіч, В.І.
title Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
title_short Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
title_full Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
title_fullStr Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
title_full_unstemmed Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
title_sort концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
publisher Інститут програмних систем НАН України
publishDate 2006
topic_facet Освітні та навчальні аспекти програмування
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554
citation_txt Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT babíčví koncepcíâtaporívnâlʹnijanalízpídhodívdoviznačennâzdíbnostejsubêktívnavčannâvísnuûčihínformacíjnoosvítânsʹkihtehnologíâh
AT dídenkopp koncepcíâtaporívnâlʹnijanalízpídhodívdoviznačennâzdíbnostejsubêktívnavčannâvísnuûčihínformacíjnoosvítânsʹkihtehnologíâh
first_indexed 2023-03-24T08:22:17Z
last_indexed 2023-03-24T08:22:17Z
_version_ 1796138902946316288