Екранізація літературного твору як предмет компаративного дослідження
У статті окреслено загальні теоретико-методологічні підходи до аналізу інтермедіального феномену екранізації.
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | Дубініна, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158252 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Екранізація літературного твору як предмет компаративного дослідження / О. Дубініна // Слово і час. — 2016. — № 2. — С. 40-53. — Бібліогр.: 81 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Принципи фотографії як складники поетики літературного твору
за авторством: Бистрова, О.
Опубліковано: (2018) -
Екранне втілення літературного хронотопу
за авторством: Дубініна, О.
Опубліковано: (2016) -
“Закоханий чорт” Олекси Стороженка та “Закоханий диявол” Жака Казота: спроба компаративного аналізу
за авторством: Павлунік, С.
Опубліковано: (2006) -
Кінематографічний потенціал літературного тексту: моделювання простору у творчості В. Дрозда
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2015) -
Оповідання Л. Андреєва "Тьма" і роман В. Винниченка "Заповіт батьків": трансформація літературного досвіду в актуальному рецептивному полі
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2014)