Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда
У статті наративну репрезентацію орієнтованих на візуальну пластичність образів і сцен проаналізовано з погляду теорії кіномистецтва і його специфічних ресурсів, пов'язаних із загальномистецькою категорією ритму. Вичленовано різні за розповідною тривалістю й деталізацією, взаємодією динамічних...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | Брайко, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158253 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда / О. Брайко // Слово і час. — 2016. — № 2. — С. 54-72. — Бібліогр.: 27 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Кінематографічний потенціал літературного тексту: моделювання простору у творчості В. Дрозда
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2015) -
Кінематографічна колористика пленеру в малій прозі Володимира Дрозда 1960-х років
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2020) -
Літературна рецепція культурної моди: “Оповідання про Сергія Петровича” Леоніда Андреєва і “Дрібниця” Володимира Винниченка
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2009) -
Психотип німфетки у творчості Віктора Петрова та Володимира Набокова
за авторством: Соловій, Х.
Опубліковано: (2015) -
Роман В. Винниченка "Заповіт батьків" у діалозі з російською реалістичною традицією й неонатуралістичним дискурсом
за авторством: Брайко, О.
Опубліковано: (2013)