Міф Сізіфа, або епістемологічна відвертість (романи "Книга забуття" й "Та сама курява дороги" В. Слапчука)
У статті пропонується погляд на романи “Книга забуття” і “Та сама курява дороги” В. Слапчука крізь призму ідеї “абсурдної людини” А. Камю. Відчуття у парадигмі фундаментального абсурду характеризує експресіоністський масштаб відчаю, який став критеріальним чинником поетики “Книги забуття”, змінив...
Збережено в:
Видавець: | Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
---|---|
Дата: | 2016 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158321 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Міф Сізіфа, або епістемологічна відвертість (романи "Книга забуття" й "Та сама курява дороги" В. Слапчука) / Г. Яструбецька // Слово і час. — 2016. — № 5. — С. 61-68. — Бібліогр.: 12 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті пропонується погляд на романи “Книга забуття” і “Та сама курява дороги” В. Слапчука
крізь призму ідеї “абсурдної людини” А. Камю. Відчуття у парадигмі фундаментального
абсурду характеризує експресіоністський масштаб відчаю, який став критеріальним чинником
поетики “Книги забуття”, змінивши емоційно-почуттєву і ритмо-композиційну криву в напрямку
відстороненої рефлексії у “Тій самій куряві дороги”. Акцент зроблено на “Книзі забуття” як на
первинному художньому об'єкті, що репрезентує нову естетичну стратегію, “живий метод”
автора. |
---|