Був цілим чоловіком, або ж двопівкульний Франко
Навряд чи продуктивно вкладати художньо-естетичну еволюцію Франка у прокрустове ложе лінійного руху “від” і “до” чи розпинати на хрестовині некоректної опозиції народництво/модернізм. Він еволюціонував зі збереженням попереднього досвіду та з перевіркою набутих знань, зокрема, власною художньою п...
Збережено в:
Видавець: | Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
---|---|
Дата: | 2016 |
Автор: | Ткаченко, А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158373 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Був цілим чоловіком, або ж двопівкульний Франко / А. Ткаченко // Слово і час. — 2016. — № 8. — С. 17-23. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Іван Франко і скандинавські літератури
за авторством: Саєнко, В.
Опубліковано: (2016) -
Іван Франко між Михайлом Драгомановим і Володимиром Барвінським
за авторством: Нахлік, Є.
Опубліковано: (2016) -
Іван Франко і нова китайська література (现代文学): психоаналітичний аспект
за авторством: Ван Сяоюй
Опубліковано: (2016) -
"Ім'я нове написане", або про деякі нерозшифровані наймення у прозі Івана Франка
за авторством: Легкий, М.
Опубліковано: (2016) -
Історія однієї фальсифікації
за авторством: Ільницький, М.
Опубліковано: (2016)