Франчайзинг як особлива форма організації бізнесу в Україні

У статті здійснено аналіз франчайзингового ринку України в сучасних умовах господарювання. Визначено перспективи розвитку та запропоновано шляхи підвищення ефективності франчайзингових відносин в Україні. Виділено основні проблеми функціонування франчайзингових відносин у контексті сучасного розвитк...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Мішура, В.Б., Буйлова, К.О., Запрудська, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Назва видання:Економічний вісник Донбасу
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158396
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Франчайзинг як особлива форма організації бізнесу в Україні / В.Б. Мішура, К.О. Буйлова, О.Ю. Запрудська // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 2 (56). — С. 60-65. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті здійснено аналіз франчайзингового ринку України в сучасних умовах господарювання. Визначено перспективи розвитку та запропоновано шляхи підвищення ефективності франчайзингових відносин в Україні. Виділено основні проблеми функціонування франчайзингових відносин у контексті сучасного розвитку вітчизняної економіки та запропоновано низку заходів щодо їх розв’язання. Доведено, що стимулювання франчайзингу з боку держави дасть змогу створювати нові робочі місця, сприятиме розробці нових ідей, технологій та методів ведення малого бізнесу, ефективному державному впливу на розвиток різних видів діяльності в цілому, а також допоможе залучити значні іноземні та внутрішні інвестиції у розвиток національної економіки.