Франчайзинг як особлива форма організації бізнесу в Україні
У статті здійснено аналіз франчайзингового ринку України в сучасних умовах господарювання. Визначено перспективи розвитку та запропоновано шляхи підвищення ефективності франчайзингових відносин в Україні. Виділено основні проблеми функціонування франчайзингових відносин у контексті сучасного розвитк...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Економічний вісник Донбасу |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158396 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Франчайзинг як особлива форма організації бізнесу в Україні / В.Б. Мішура, К.О. Буйлова, О.Ю. Запрудська // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 2 (56). — С. 60-65. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!