Микола Зеров і Томас Стернз Еліот: точки перетину
У статті здійснена спроба компаративного аналізу основних аспектів творчості двох чи не найбільших представників “високого модернізму” в українській та американо-англійській літературах – Миколи Зерова і Томаса Стернза Еліота. Означено точки перетину їхньої творчості, як-от: проблема культури як...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158424 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Микола Зеров і Томас Стернз Еліот: точки перетину / О. Гальчук // Слово і час. — 2016. — № 9. — С. 12-21. — Бібліогр.: 16 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті здійснена спроба компаративного аналізу основних аспектів творчості двох чи
не найбільших представників “високого модернізму” в українській та американо-англійській
літературах – Миколи Зерова і Томаса Стернза Еліота. Означено точки перетину їхньої творчості,
як-от: проблема культури як центральна в доробку, роль у творенні національних варіантів
неокласики, виразна культурологічна парадигма власної поезії. Найвиразніше вони оприявлені
в символічних текстах – “тексті Вергілія” і “тексті Данте” – як об'єктах рецепції та інтерпретації
обох митців ХХ ст. |
---|