Кінодраматургія Івана Драча
Проаналізовано кіносценарний доробок письменника на тлі його екранного втілення та драматичної долі (“Криниця для спраглих”, “Пропала грамота”, “Камінний хрест”, “Іду до тебе”, “Вечори на хуторі біля Диканьки”, “Київська фантазія на тему дикої троянди-шипшини”. Розглянуто також не екранізовану по...
Збережено в:
Дата: | 2016 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2016
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158671 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Кінодраматургія Івана Драча / А. Ткаченко // Слово і час. — 2016. — № 12. — С. 90-96. — Бібліогр.: 2 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Проаналізовано кіносценарний доробок письменника на тлі його екранного втілення та
драматичної долі (“Криниця для спраглих”, “Пропала грамота”, “Камінний хрест”, “Іду до тебе”,
“Вечори на хуторі біля Диканьки”, “Київська фантазія на тему дикої троянди-шипшини”. Розглянуто
також не екранізовану поки що “поему для кіно” “Числа” та “документальну драму-колаж” про
Тараса Шевченка “Гора”. |
---|