2025-02-22T10:42:59-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-159056%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:42:59-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-159056%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:42:59-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:42:59-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Метод розрахунку механічних характеристик асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором

Запропоновано алгоритм розрахунку механічних характеристик асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором при різних частотах напруги живлення. В основу розрахунку покладено математичну модель асинхронного двигуна, в якій враховується насичення магнітопроводу і витіснення струму в стержнях короткоз...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Маляр, В.С., Маляр, А.В., Андреїшин, А.С.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут технічних проблем магнетизму НАН України 2019
Series:Електротехніка і електромеханіка
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/159056
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Запропоновано алгоритм розрахунку механічних характеристик асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором при різних частотах напруги живлення. В основу розрахунку покладено математичну модель асинхронного двигуна, в якій враховується насичення магнітопроводу і витіснення струму в стержнях короткозамкненого ротора. Електромагнітні процеси у двигуні описуються системою нелінійних рівнянь електричної рівноваги, записаної в перетворених до ортогональних осей координат, яка розв’язується ітераційним методом Ньютона разом з методом продовження по параметру. Для обчислення потокозчеплень контурів та диференціальних індуктивностей використовуються характеристики намагнічування основним магнітним потоком, а також потоками розсіювання статора і ротора. Для урахування витіснення струму в стержнях ротора короткозамкнена обмотка подається у вигляді багатошарової структури, утвореної розбиттям стержнів по висоті на кілька шарів.