"Дівчачі тексти": фемінний дискурс у сучасній українській прозі для юних читачів
У статті окреслено художні особливості фемінного дискурсу в сучасній українській прозі для дітей та юнацтва. Авторами “дівчачого тексту”, як правило, є жінки-письменниці, а головними героями – дівчатка. Дівчача дружба, товаришування в школі, зрада, підступи, виписування різних типів характеру під...
Збережено в:
Видавець: | Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
---|---|
Дата: | 2017 |
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2017
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/159139 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | "Дівчачі тексти": фемінний дискурс у сучасній українській прозі для юних читачів / Т. Качак // Слово і час. — 2017. — № 4. — С. 79-89. — Бібліогр.: 22 назв. — укp. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті окреслено художні особливості фемінного дискурсу в сучасній українській прозі для
дітей та юнацтва. Авторами “дівчачого тексту”, як правило, є жінки-письменниці, а головними
героями – дівчатка. Дівчача дружба, товаришування в школі, зрада, підступи, виписування різних
типів характеру підлітків – іманентна ознака повістей Дзвінки Матіяш, Оксани Думанської, Ірини
Мацко, Оксани Лущевської, оповідань зі збірки “Чат для дівчат”. Письменниці обирають особливий
тип нарації (оповідь від першої особи, сповідальну манеру письма), надають перевагу жанрам
щоденника та реалістично-психологічної повісті. |
---|