Аналітична модель функціонування call-центру

An analytical model of the call center operation is developed as a retrial queueing system M/M/c with abandons. The main characteristics of an effective call center operation are defined, and some graphical dependences and numerical characteristics are given.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2007
Автори: Коба, О.В., Пустова, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: "Доповіді НАН України" 2007
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1602
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналітична модель функціонування call-центру / О.В. Коба, С.В. Пустова // Доп. НАН України. — 2007. — N 2. — С. 17-25. — Бібліогр.: 7 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine