2025-02-23T17:07:45-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-161234%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:07:45-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-161234%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T17:07:45-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T17:07:45-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Аутсорсинг в логістиці автомобільних вантажоперевезень в Україні: стан, проблеми та перспективи

У статті проаналізовано існуючі проблеми аутсорсингу в логістиці автомобільних вантажоперевезень та перспектив його розвитку в Україні. Враховуючи переваги автомобільних перевезень вантажів, цілком зрозуміло, що він є найбільш популярним видом перевезення вантажів. Його частка в загальних обсягах в...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Швець, В.Я., Бойченко, М.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіки промисловості НАН України 2019
Series:Економічний вісник Донбасу
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/161234
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті проаналізовано існуючі проблеми аутсорсингу в логістиці автомобільних вантажоперевезень та перспектив його розвитку в Україні. Враховуючи переваги автомобільних перевезень вантажів, цілком зрозуміло, що він є найбільш популярним видом перевезення вантажів. Його частка в загальних обсягах вантажоперевезень у 2018 році становила 68,3%. У статті наведено динаміку обсягів автомобільних вантажоперевезень з 1996 по 2018 рік. За даними Світового банку Україна у 2018 році за індексом Logistics Performance Index займає 66 місце з 160 країн світу. Однією з причин все ж таки доволі низького його рівня є те, що в Україні переважна більшість логістичних компаній має рівень 1PL або 2PL, 34 компанії мають рівень 3PL, тільки 14 компаній – рівень 4PL. В Україні до цього часу немає ні однієї компанії рівня 5PL. Обґрунтовано, що промисловим підприємствам доцільно звернутися до професійних аутсорсингових компаній з навичками консалтингу та проектної роботи. При переході на аутсорсинг має місце вихід на новий рівень управління транспортом: від управління «за вказівками» до управління «за показниками». Тільки при виконанні цих умов передача транспорту на аутсорсинг, коли даний напрямок не є профільним, дозволить не тільки оптимізувати витрати, вивільнити людські та часові ресурси, позбутися від необхідності вирішувати проблеми, пов’язані з експлуатацією транспорту, а й сконцентрувати зусилля на підвищенні якості основних послуг, ефективніше організувати роботу основних виробничих підрозділів. В Україні слід більше уваги приділити розвитку аутсорсингових компаній, логістичних мереж, які повинні бути пов’язані єдиним інформаційним простором, підтримувати єдині фінансові потоки.