Стан і перспективи реалізації Цілей сталого розвитку в Україні
Висвітлено актуальність оцінки стану і перспектив реалізації Цілей сталого розвитку (ЦСР) в Україні з урахуванням чинних державних програмних документів. Розглянуто розроблену вітчизняною науковою спільнотою національну систему цілей сталого розвитку України у їх взаємозв’язку з Цілями сталого розви...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
2018
|
Назва видання: | Економіка природокористування і сталий розвиток |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/161898 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Стан і перспективи реалізації Цілей сталого розвитку в Україні / А.О. Коваленко // Економіка природокористування і сталий розвиток. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2018. — № 1–2 (20–21). — С. 11-14. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Висвітлено актуальність оцінки стану і перспектив реалізації Цілей сталого розвитку (ЦСР) в Україні з урахуванням чинних державних програмних документів. Розглянуто розроблену вітчизняною науковою спільнотою національну систему цілей сталого розвитку України у їх взаємозв’язку з Цілями сталого розвитку ООН. Проаналізовано перспективи реалізації Цілей у державних стратегіях, програмах і планах та узагальнено дані про рівень їх інтеграції в державних стратегічних документах. Встановлено, що сучасний стан реалізації Цілей сталого розвитку в Україні характеризується частковим їх втіленням й адаптацією на державному рівні; відсутні загальні методичні підходи до розробки та координація між різними документами тощо. Обґрунтовано необхідність подальшого вдосконалення системи національних (адаптованих) цілей сталого розвитку та моніторингу їх досягнення. |
---|