Проміжні результати та проблеми впровадження методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України
У статті розглянуто етапи впровадження Методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України. Розроблена Методика призначена для забезпечення об'єктивного, відкритого та прозорого оцінювання діяльності наукових установ, а ухвалення результатів оцінювання здійснюється незалеж...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2019
|
Назва видання: | Вісник НАН України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162508 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Проміжні результати та проблеми впровадження методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України / І.Ю. Єгоров, І.А. Жукович, В.В. Артюшенко // Вісник Національної академії наук України. — 2019. — № 11. — С. 38-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуто етапи впровадження Методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України. Розроблена Методика призначена для забезпечення об'єктивного, відкритого та прозорого
оцінювання діяльності наукових установ, а ухвалення результатів оцінювання здійснюється незалежними експертами на основі якісного аналізу,
що охоплює різні аспекти діяльності установи. Проаналізовано отримані
проміжні результати оцінювання ефективності діяльності установ НАН
України. Станом на 18.07.2019 р. процедуру оцінювання із затвердженням
її результатів пройшли 115 установ (85,2 % загальної кількості установ,
що входять до складу НАН України). З оцінених установ 77,4 % було віднесено до категорії «А» (установи — лідери за багатьма науковими напрямами). Розглянуто основні проблеми, які виникали під час проведення
процедури оцінювання, та запропоновано можливі шляхи їх вирішення. |
---|