Проміжні результати та проблеми впровадження методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України

У статті розглянуто етапи впровадження Методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України. Розроблена Методика призначена для забезпечення об'єктивного, відкритого та прозорого оцінювання діяльності наукових установ, а ухвалення результатів оцінювання здійснюється незалеж...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2019
Main Authors: Єгоров, І.Ю., Жукович, І.А., Артюшенко, В.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2019
Series:Вісник НАН України
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162508
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Проміжні результати та проблеми впровадження методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України / І.Ю. Єгоров, І.А. Жукович, В.В. Артюшенко // Вісник Національної академії наук України. — 2019. — № 11. — С. 38-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:У статті розглянуто етапи впровадження Методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України. Розроблена Методика призначена для забезпечення об'єктивного, відкритого та прозорого оцінювання діяльності наукових установ, а ухвалення результатів оцінювання здійснюється незалежними експертами на основі якісного аналізу, що охоплює різні аспекти діяльності установи. Проаналізовано отримані проміжні результати оцінювання ефективності діяльності установ НАН України. Станом на 18.07.2019 р. процедуру оцінювання із затвердженням її результатів пройшли 115 установ (85,2 % загальної кількості установ, що входять до складу НАН України). З оцінених установ 77,4 % було віднесено до категорії «А» (установи — лідери за багатьма науковими напрямами). Розглянуто основні проблеми, які виникали під час проведення процедури оцінювання, та запропоновано можливі шляхи їх вирішення.