2025-02-23T00:29:45-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-162614%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:29:45-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-162614%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:29:45-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:29:45-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Дослідження технологічних параметрів піролізу зношених автомобільних шин при їх статичному навантаженні
Вступ. Проблеми утилізації зношених автомобільних шин гостро постають на теренах нашої країни, оскільки обсяг останніх безперервно збільшується. Крім того, недосконалість наявних методів термічної утилізації зношених автошин спонукає до розробки новітньої технології піролізу в поєднанні зі статичним...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2018
|
Series: | Наука та інновації |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162614 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Вступ. Проблеми утилізації зношених автомобільних шин гостро постають на теренах нашої країни, оскільки обсяг останніх безперервно збільшується. Крім того, недосконалість наявних методів термічної утилізації зношених автошин спонукає до розробки новітньої технології піролізу в поєднанні зі статичним навантаженням.
Проблематика. Через відсутність даних щодо особливостей робочого процесу, що ускладнює проведення налагоджувальних робіт та реалізацію утилізації гумових відходів термічним розкладанням під дією статичного навантаження в промислових умовах, важливим є визначення особливостей деструкції гумових відходів в реакторі устаткування під час статичного стискання.
Мета. Визначення фізичних характеристик теплотехнічного процесу деструкції зношених автошин в піролізному
реакторі в поєднанні зі статичним навантаженням.
Матеріали й методи. Для оцінки ефективності запропонованого методу проведено серію експериментальних
досліджень: традиційний піроліз подрібнених автошин в реакторі та піроліз автошин зі статичним навантаженням.
За допомогою програми COMSOL Multiphysics досліджено теплофізичні характеристики вертикального піролізного
реактора, заповненого автошинами, при взаємодії температури й статичного стискання.
Результати. Шляхом використання програмою методу кінцевих елементів та розв'язання диференціального
рівняння теплопровідності, побудовано графіки, що демонструють теплопровідність і процес розподілу температурного поля всередині піролізного реактора за умов ущільнення перероблюваних продуктів. Розраховано термін
перебування автошин в реакторі, що складає 7,8 год. Визначено оптимальний тиск на автошини, необхідний для
досягнення максимального ущільнення. Висновки. Обґрунтовано підвищення продуктивності установки утилізації гумотехнічних відходів шляхом впровадження в технологічну схему багатоконтурного циркуляційного піролізу статичного навантаження. Показано ефективність застосування статичного навантаження під час процесу, про що свідчить збільшення коефіцієнту теплопровідності масиву автошин в реакторі і, як наслідок, більш рівномірний розподіл температури в об'ємі ущільнених автошин. |
---|