Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT- аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири основні напрями...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2019
|
Назва видання: | Наука України у світовому інформаційному просторі |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162745 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT-
аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and
Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири
основні напрями діяльності: науково-технічний, маркетингово-товарний,
привабливість для читачів і розповсюдження журналу на ринку. Показано,
що для успішного розповсюдження журналу на ринку мають бути забезпечені: якість журналу, тобто кваліфікація рецензентів, корисність інформації, входження до світових наукометричних баз даних, наприклад Scopus та
Web of Science; робота з авторами; популяризаційні PR-заходи; заохочення
авторів до співпраці та збуту для поширення журналу. Для досягнення поставлених цілей просування сучасного наукового журналу на ринок потрібна кропітка, наполеглива та злагоджена робота як видавничої ради, так і
редакційної колегії. |
---|