Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом

З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT- аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири основні напрями...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2019
Автори: Смертенко, П.С., Солнцев, В.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2019
Назва видання:Наука України у світовому інформаційному просторі
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162745
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-162745
record_format dspace
spelling irk-123456789-1627452020-01-16T01:26:05Z Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом Смертенко, П.С. Солнцев, В.С. Загальні питання діяльності наукового журналу З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT- аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири основні напрями діяльності: науково-технічний, маркетингово-товарний, привабливість для читачів і розповсюдження журналу на ринку. Показано, що для успішного розповсюдження журналу на ринку мають бути забезпечені: якість журналу, тобто кваліфікація рецензентів, корисність інформації, входження до світових наукометричних баз даних, наприклад Scopus та Web of Science; робота з авторами; популяризаційні PR-заходи; заохочення авторів до співпраці та збуту для поширення журналу. Для досягнення поставлених цілей просування сучасного наукового журналу на ринок потрібна кропітка, наполеглива та злагоджена робота як видавничої ради, так і редакційної колегії. Using the CRM methods (customer relationship management) and the SWOT analysis a catch mechanism of the information market is proposed by International Journal of Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. According to the proposed mechanism, four main directions of activity are highlighted: scientific and technical, marketing and goods, attractiveness for readers and journal distribution on the market. It is shown that the successful distribution of the journal on the market requires carrying out the following work: (i) the quality of the journal, which includes qualified reviewers usefulness of the information entering the world scientific-metric databases such as Scopus and Web of Science, (ii) work with authors, (iii) popularization of PR events, (iv) encouraging authors to collaborate and marketing to journal dissemination. Promoting a modern scientific journal on the market requires painstaking, persistent and coordinated work of both the publishing board and the editorial board. 2019 Article Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. XXXX-0077 DOI: doi.org/10.15407/akademperiodyka.391.037 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162745 uk Наука України у світовому інформаційному просторі Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Загальні питання діяльності наукового журналу
Загальні питання діяльності наукового журналу
spellingShingle Загальні питання діяльності наукового журналу
Загальні питання діяльності наукового журналу
Смертенко, П.С.
Солнцев, В.С.
Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
Наука України у світовому інформаційному просторі
description З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT- аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири основні напрями діяльності: науково-технічний, маркетингово-товарний, привабливість для читачів і розповсюдження журналу на ринку. Показано, що для успішного розповсюдження журналу на ринку мають бути забезпечені: якість журналу, тобто кваліфікація рецензентів, корисність інформації, входження до світових наукометричних баз даних, наприклад Scopus та Web of Science; робота з авторами; популяризаційні PR-заходи; заохочення авторів до співпраці та збуту для поширення журналу. Для досягнення поставлених цілей просування сучасного наукового журналу на ринок потрібна кропітка, наполеглива та злагоджена робота як видавничої ради, так і редакційної колегії.
format Article
author Смертенко, П.С.
Солнцев, В.С.
author_facet Смертенко, П.С.
Солнцев, В.С.
author_sort Смертенко, П.С.
title Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
title_short Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
title_full Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
title_fullStr Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
title_full_unstemmed Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
title_sort механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом
publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
publishDate 2019
topic_facet Загальні питання діяльності наукового журналу
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162745
citation_txt Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Наука України у світовому інформаційному просторі
work_keys_str_mv AT smertenkops mehanízmzahoplennâínformacíjnogorinkunaukovimžurnalom
AT solncevvs mehanízmzahoplennâínformacíjnogorinkunaukovimžurnalom
first_indexed 2023-10-18T22:09:42Z
last_indexed 2023-10-18T22:09:42Z
_version_ 1796154791322189824