Освіта в контексті розбудови інформаційного та екобезпечного суспільства: теоретико-методологічні й практичні аспекти

Зазначено, що останнім часом у світі активно формується інформаційне суспільство, позитивно впливаючи на соціально-економічні показники країни. Обґрунтовано, що розвиток такого суспільства визначається багатьма факторами, у тому числі освітнім. Виявлено кореляційну залежність між тривалістю навчання...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
Дата:2016
Автори: Куценко, В.І., Гаращук, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» 2016
Назва видання:Економіка природокористування і охорони довкілля
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162891
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Освіта в контексті розбудови інформаційного та екобезпечного суспільства: теоретико-методологічні й практичні аспекти / В.І. Куценко, О.В. Гаращук // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2016. — С. 36-43. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Зазначено, що останнім часом у світі активно формується інформаційне суспільство, позитивно впливаючи на соціально-економічні показники країни. Обґрунтовано, що розвиток такого суспільства визначається багатьма факторами, у тому числі освітнім. Виявлено кореляційну залежність між тривалістю навчання й індексом людського розвитку, питомою вагою підприємств, які впроваджують інновації. Визначено, що освітньо-наукова діяльність, зокрема вищого навчального закладу, сприяє також формуванню екобезпечного середовища. Наголошено на необхідності поліпшення кадрового потенціалу освітньої сфери, його ефективного використання відповідно до певних принципів, щоб прискорити формування інформаційного й екобезпечного суспільства.