Фоноритміка оповідання “Закоханий чорт” Олекси Стороженка
У межах студії над звуковою організацією оповідання Олекси Стороженка “Закоханий чорт” розглянуто вживання довгих і коротких паралельних фонетичних форм, якими письменник послуговується відповідно до природної вимови і вибір яких впливає на ритмічність художньої прози. На основі аналізу трьох хар...
Збережено в:
Дата: | 2018 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2018
|
Назва видання: | Слово і Час |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163599 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фоноритміка оповідання “Закоханий чорт” Олекси Стороженка / К. Красножон // Слово і Час. — 2018. — № 1. — С. 67-77. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У межах студії над звуковою організацією оповідання Олекси Стороженка “Закоханий чорт”
розглянуто вживання довгих і коротких паралельних фонетичних форм, якими письменник
послуговується відповідно до природної вимови і вибір яких впливає на ритмічність художньої
прози. На основі аналізу трьох характеристик ритму (складової, синтагматичної та інтонаційної)
встановлено, що відхилення від умовної ідеальної ритмічності у творі мінімальне: текст
сприймається як глибоко закорінений у питому ритмомелодику і водночас позначений
колоритністю ідіостилю. |
---|