Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми
Мета роботи – маркетингове дослідження номенклатури лікарських засобів, які представлені на фармацевтичному ринку України, і застосовуються для лікування захворювань аноректальної зони. У роботі використаний графічний, системний, маркетинговий та фармакоекономічний методи аналізу. За даними медич...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163880 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми / Є.А. Борко, І.В. Ковалевська, О.А. Рубан // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 137-142. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Мета роботи – маркетингове дослідження номенклатури лікарських засобів, які представлені на фармацевтичному ринку України, і застосовуються для лікування захворювань аноректальної зони.
У роботі використаний графічний, системний, маркетинговий та фармакоекономічний методи аналізу.
За даними медичної статистики в Україні просліджується стрімке зростання відсотка хворих, що мають патології аноректальної зони серед людей працездатного віку. Причиною цього є спосіб життя сучасної людини, що призводить до незбалансованого харчування, зменшення фізичної активності та несвоєчасного лікування вже наявних захворювань. Велика варіабельність симптоматичного прояву патологічних процесів при захворюваннях аноректальної зони потребує призначення ефективного лікування групами препаратів з різною фармакологічною активністю.
При аналізі асортименту лікарських препаратів, що використовуються для лікування захворювань аноректальної зони було встановлено, що на фармацевтичному ринку України представлено 117 препаратів в різних лікарських формах; з них частка супозиторіїв складає 17,09%. При аналізі походження основних діючих речовин супозиторіїв було встановлено, що найбільшу частку складають діючі речовини синтетичного походження (60%), рослинні компоненти присутні у 25% проаналізованих препаратів, частка в 15% приходиться на комбінацію речовин рослинного та синтетичного походження. Аналіз походження фірми-виробника дозволяє зробити висновок, що частка лікарських засобів українського виробництва складає 50%, також асортимент представлений закордонними виробникам з Німеччини, Польщі, Франції, Сербії та Італії. Отримані результати свідчать, що згідно рекомендацій до застосування препаратів, курс лікування в 1 тиждень є раціональним. Аналіз схем лікування свідчить, що використання комбінації декількох препаратів з різних фармакологічних груп значно підвищує загальну вартість та відображає відсутність комплаєнсу.
Проведено аналіз лікарських засобів, що застосовуються для лікування захворювань аноректальної зони. Досліджено асортимент препаратів за формою випуску, походженням фірми-виробника, складом лікарської форми, походженням основних компонентів та цінової політики. Встановлено, що існує недолік ректальних супозиторіїв комбінованого складу, які б могли використовуватись для лікування зазначених патологій.
Тому, в результаті дослідження був зроблений висновок про доцільність та актуальність створення нового лікарського препарату для безпечного та ефективного лікування захворювань аноректальної зони. |
---|