Формування концесійного механізму морських портів
У статті надано рекомендації щодо варіантів передачі конкретних категорій прав на репозицію основних портових послуг від державного до приватного сектору. За результатами аналізу було виокремлено сильні та слабкі сторони моделей управління портами. Запропоновано організаційно-економічний механізм, я...
Збережено в:
Дата: | 2019 |
---|---|
Автори: | , , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2019
|
Назва видання: | Вісник економічної науки України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/163888 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування концесійного механізму морських портів / М.Г. Белопольський, В.В. Котенко, С.С. Яковцев // Вісник економічної науки України. — 2019. — № 2 (37). — С. 160-164. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті надано рекомендації щодо варіантів передачі конкретних категорій прав на репозицію основних портових послуг від державного до приватного сектору. За результатами аналізу було виокремлено сильні та слабкі сторони моделей управління портами. Запропоновано організаційно-економічний механізм, який розглядає використання різних методів розрахунку залежно від моделі партнерства та структури морського порту. Стратегічно важливим елементом запропонованого механізму є впровадження комплексу заходів, спрямованих на пошук, координацію та ефективне використання компонентів потенціалу в системі інноваційного управління морським портом. Така система потребує постійного моніторингу, пошуку оптимальних рішень проблеми та ефективного перенастроювання елементів і процесів для їх своєчасного вирішення. |
---|